Tue taloprojektia – osta tukipaita!

Kansallismielisten Liittouma kerää rahaa ostaakseen talon, joka tulisi kaikkien kansallismielisten käyttöön. Rahaa on kerätty viime syksystä lähtien ja sitä on jo kertynyt jonkun verran – ei tosin niin paljon, että saisimme talon ostettua.

Operaatio Kotkanpesän tarkoituksena on saada kaikkien kansallismielisten käyttöön tila, joka ei mene alta sosiaalisen median paineen alla. Siksi meidän pitää itse omistaa tila, jota kaikki voivat käyttää omiin tapahtumiinsa, oli kyse sitten urheilusta, konsertista, seminaarista tai vaikkapa häistä.

Keräys on saattanut näyttää ulkopuolisille hieman hiljaiselta epäaktiivisen sosiaalisen median päivittämisen vuoksi. Sitä se ei kuitenkaan ole ollut – rahaa kerätään koko ajan.

Nyt jokainen voi myös tukea operaatiota ostamalla tukipaidan, jonka tuotot menevät lyhentämättömänä keräykseen. T-paidan hinta on 30 euroa sisältäen postikulut.

Tilaaminen onnistuu laittamalla summa tilille FI13 4500 0010 1552 70 viimeistään 1.2.2022 mennessä. Laita viestiin mukaan teksti TUKIPAITA, nimesi, puhelinnumerosi, osoitteesi sekä paidan koko. Paidat tilataan ennakkotilausten mukaisesti helmikuun alussa ja toimitetaan heti, kun ne tulevat painosta.

Paitaa myydään ainoastaan ennakkomyynnillä, eli sitä ei tilata varastoon ylimääräisiä kappaleita.

Voit myös osallistua pelkkään keräykseen lahjoittamalla rahaa tilille FI13 4500 0010 1552 70 vapaasti valitsemasi summan. Kaikki rahat käytetään talon ostoon ja remontointiin. Tukemalla projektia tuet suomalaisen kansallismielisen liikkeen kehitystä.

Muista kysyä myös Bitcoin-vaihtoehdosta!