Kansallismielisten liittouma osallistuu itsenäisyyspäivän marssille Helsingissä

Kansallismielisten liittouma osallistuu itsenäisyyspäivänä 6.12 järjestettävään kulkueeseen Helsingissä. Suomi herää -nimellä kulkeva tapahtuma järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa ja se kokoaa erilaisia kansallismielisiä toimijoita marssimaan yhdessä poliittisen uudelleenitsenäistymisen ja kulttuurillisen uudelleenheräämisen puolesta.

Lisätietoja Liittouman osallistumisesta tapahtumaan ja käytännön ohjeita meidän telegram-kanavilta!

Ohessa suora lainaus tapahtuman kotisivuilta:

Itsenäisyyspäivänä 6.12.2020 isänmaalliset suomalaiset tulevat marssimaan poliittisen uudelleenitsenäistymisen ja kulttuurillisen uudelleenheräämisen puolesta. Suomalainen kulttuuri on taistellut läpi historian olemassaolonsa puolesta. Kulttuurimme kohtaa juuri nyt vahvemman vihollisen kuin koskaan aiemmin: juurettoman ja kansainvälisen materialismin aatteen, joka tekee kokonaisista kansakunnista tasapaksua kuluttajamassaa.

Juureton ja rahakeskeinen maailmankulttuuri lyö kättä suurten puolueiden edistämän väestönvaihtopolitiikan kanssa. Samalla kun markkinat ja viihdeteollisuus korvaavat suomalaiset perinteet amerikkalaisella rihkamakulttuurilla, syntyperäiset suomalaiset korvataan ei-eurooppalaisilla maahanmuuttajilla. Suomen väestönkasvu on jo vuosien ajan perustunut kokonaan maahanmuuttoon.

Suomi Herää -kulkue on isänmaallisten kansalaisten vastaisku globaalille rappiolle. Emme ole maailmankansalaisia tai harmaita ”ihmiskunnan” edustajia – olemme suomalaisia. Suomalaisuus ei ole sopimus eikä passimerkintä. Sen sijaan suomalaisuus on vuosituhansien saatossa ainutlaatuisessa ympäristössä jalostunut veren, kielen, luonnonmaiseman ja kulttuurin liitto.

Ilman suomalaista perintöämme kansamme suhde olemassaolon perustaviin kysymyksiin olisi pinnallinen, kyyninen ja hyväksikäyttöön perustuva. Suuryhtiöt, media, yliopistot ja muut kansamme mieltä muokkaavat instituutiot kasvattavatkin nykysuomalaisista laskelmoivia hyväksikäyttäjiä, joille omaisuuden häikäilemätön haaliminen ja narsististen viettien tyydyttäminen ovat ainoat ”menestyksen” merkkipaalut elämässä. Suomi Herää tahtoo tälle lopun.

Globalisaation vuoksi Suomi on nyt historiansa risteyskohdassa. Tahdommeko, että tulevat sukupolvet ovat ulkomaalaisten suuryhtiöiden palkkaorjia, joiden elämän perustavin arvo on voitonmaksimointi? Vai tahdommeko irtaantua ylikansallisesta materialismista ja herättää isiemme perinnön jälleen henkiin? Suomi Herää -yhteisön valinta on luonnollisesti jälkimmäinen. Tahdomme, että Suomi on suomalaisten maa, jossa jokainen kansalainen muodostaa jo nuorena elävän siteen esi-isiinsä, kansanviisauteen ja suomalaiseen luontoon.

Symboliksemme olemme valinneet kalevalaisen Runonlaulajan kädet -merkin. Suomalaisuuden kulta-aikoina runonlaulajat välittivät heimoviisautta suomalaisille näiden säätyyn ja varallisuuteen katsomatta valaen kaikkiin elävää kansallishenkeä. Symbolivalintamme ei kuitenkaan merkitse sitä, että tahtoisimme palata menneisyyteen. Suomalaisuus ei näet kuulu tiettyyn ajanjaksoon vaan se on ajatonta. Tahdommekin luoda uuden tulevaisuuden, jossa kansallishenki ei ole museotavaraa vaan jokaisen kansallinen luonnollinen tapa elää ja toimia.

Toivotamme Sinut lämpimästi tervetulleeksi Suomi Herää -kulkueeseen Helsinkiin itsenäisyyspäivänä 6.12. Tulemme päivittämään sivuille lisää käytännön tietoa tapahtumasta lähitulevaisuudessa.

Kansallismielisten liittouman syysleiri 2020

27.10.2020

Liittouman joulukalenteri Varisverkostolle, keitä kuvassa on?

Kansallismielisten liittouma järjesti 23.-25.10. perinteisen leirinsä, joka tänä vuonna siirtyi syksylle koronan vuoksi. Syksyinen sää ei kuitenkaan menoa hidastanut, sillä leirin vuosi vuodelta kohonnut osallistujamäärä rikkoi jälleen osallistujaennätyksen. Leirille osallistui ihmisiä sekä eläimiä useista erilaisista nationalistista järjestöistä. Olikin hieno hetki lauantai-iltana huomata kuinka maltillisemmat, sekä kovemman luokan kaverit istuivat sulassa sovussa iltaa keskenään.

Tuukka Kuru, Terhi Kiemunki, Lauri Hokkanen ja Olavi Saarelainen esittelemässä uutta puolueprojektia.

Perjantaina ei yhdistyksen kokouksen lisäksi ollut järjestettyä ohjelmaa vaan iltaa istuttiin vapaamuotoisesti saunomisen merkeissä. Lauantai lähti käyntiin uuden puolueprojektin esittelyllä, joka herättikin kiitettävästi kiinnostusta. Paikalle päässeet projektin työstäjät esittelivät Tuukka Kurun johdolla puolueohjelman, joka toisi Suomen poliittiselle kentälle jotain sellaista mitä muut puolueet eivät ole pystyneet tarjoamaan – kansallismielisyyttä.

Puolueprojektin jälkeen kävimme lävitse Kansallismielisten liittouman tulevaisuutta ideariihessä, johon sai etukäteen antaa palautetta ja kehitysideoita liittouman toiminnasta. Saimme riihen myötä aikaiseksi hyvän ja antoisan keskustelun liittouman tulevaisuudesta. Luvassa siis uutta toimintaa ja vanhojen tapojen kehitystä!

Tänä vuonna ammuimme perinteisiä ilmapistooli- ja kivääritauluja, mutta maalitaulun taakse sattumalta päätynyt kataja ei voinut välttyä osumilta.

Viime vuoden mukaisesti leirin ohjelma rakentui jälleen joukkuekilpailun ympärille, jossa joukkueet kilpailivat niin fyysisissä, teknisissä kuin myös älynystyröitä hierovissa lajeissa. Ensimmäisenä lajina oli vuorossa ammunta, jossa sai vapaavalintaisesti ampua ilmakiväärillä tai pistoolilla. Ammunnassa oli maaleina viime vuoden kohua herättäneistä tauluista poiketen perinteisiä ammuntatauluja, vaikkakin taulujen taakse sattumalta päätynyt kataja keräsikin puoleensa melkoisesti tauluista ohi ammuttuja laukauksia. Kansallismielisten liittouma haluaakin muistuttaa, että vaikka kataja ei olekaan ollut enää rauhoitettu sitten vuoden 2006, toivotaan sen käsittelyssä yhä edelleen malttia.

Seikku Kaidan taidonnäyte kuulien kannosta.

Ammunnan jälkeen oli vuorossa kilpailun fyysinen osuus, joka rakentui kahvakuulien ympärille.

Ensimmäisenä oli vuorossa farmarikävely, jossa joukkueiden tuli viestityyppisesti kantaa 2x32kg kahvakuulat radan ympäri. Kuulaviestin jälkeen mitattiin joukkueiden räjähtävyyttä kahvakuulan heitossa, jossa 32kg kuula tuli heittää paikaltaan mahdollisimman pitkälle.

”voit pudottaa sen kivun myötä, mutta et voimien loppumisen” kuului ohje yleistöstä etupidossa.

Viimeisenä kuulalajina oli vuorossa etupito, jossa 8kg kahvakuulaa tuli pitää määrätyssä asennossa mahdollisimman pitkään. Kaiken kaikkiaan fyysisten lajien järjestäjät olivat tyytyväisiä leiriläisten kunnon tasoon, joka oli silminnähden korkeampi kuin vasemmiston tapahtumissa on nähtävillä. Lopuksi joukkueiden tulokset laskettiin yhteen ja siirryttiin sisätiloihin ratkaisemaan kilpailun voittaja.

Kilpailupäivän kruunasi tuoreen puheenjohtaja Kiemungin järjestämä tietokilpailu, jossa testattiin joukkueiden tietämystä mm. historiasta, musiikista ja leivonnasta. Viimeisenä kysymyksenä oli jo perinteeksi muodostunut ”kootkaa joukkueenne unelmahallitus”, joka vuodesta toiseen poikii mitä parempia ehdotuksia nykyisen hallituksemme tilalle. Tämän vuoden voittajahallitus koostui pääministeri Tapio Linnasta, valtionvarainministeri Markus Mustajärvestä, ulkoministeri Junes Lokasta, työleiriministeri Jesse ”Eppu” Torniaisesta, kulttuuriministeri Teemu Selänteestä, propagandaministeri Rami Leskisestä ja viimeisenä muttei vähäisimpänä kuntaministeri Paavo Väyrysestä. Toiseksi jäänyt joukkue pyrki taktikoimaan ja kalasti bonuspisteitä nimeämällä hallitukseen tuomariston jäsenet. Kolmas joukkue nimesi herrasmieshistorioitsija Seppo Lehdon jokaiseen annettuun ministerin tehtävään sosiaali- ja terveysministeri Terhi Kiemunkia lukuunottamatta, jolla taidettiin kalastaa bonuspisteitä. Tuomarina työskennellyt Terhi jätti joukkueen kuitenkin pisteittä, koska ei uskonut selviävänsä neljää vuotta järjissään tässä hallituksessa.

Sniper-yhtyeen Korkki kruunasi illan akustisella keikallaan, jossa kuultiin niin vanhoja hittejä kuin myös uudempaa materiaalia.

Paikalla toimintaansa esitelleen Suomalaisavun löytää osoitteesta https://www.suomalaisapu.fi/ ja kirjaständiä pitäneen Kielletyt kirjat -kaupan tuotteita voi tiedustella kauttamme.

Kansallismielisten liittouma pitää leiriä onnistuneena ja aikoo jatkaa perinnettä entistä ehompana myös ensi vuonna. Kiitokset kaikille osallistuneille, sekä erityisesti muonituksesta huolehtineelle keittiöduolle!

Terhi Kiemunki Kansallismielisten liittouman puheenjohtajaksi

25.10.2020

Terhi Kiemunki valittiin yksimielisesti Kansallismielisten liittouma ry:n puheenjohtajaksi 23.10.2020 pidetyssä vuosikokouksessa. Yhdistyksen kokouksen päätöksen mukaisesti puheenjohtaja ja muu hallitus aloittaa toimintansa välittömästi.

Kansallismielisten liittouman johdossa jatkaa edelleen ryhmä, jonka toiminta perustuu vahvaan luottamukseen ja hyvään yhteishenkeen. Alkaneella kaudella tulemme järjestämään vähintään perinteiset ja hyvämaineiset tapahtumat, kuten 188-kukkavirta -kulkue ja vuotuinen leiri. Työskentelemme lisäksi määrätietoisesti Tero Ala-Tuuhosen kunnian palauttamiseksi ja häntä kohtaan törkeästi toimineiden medioiden ja henkilöiden tuomituksi saamiseksi, sanoo tuore puheenjohtaja Terhi Kiemunki.

Kansallismielisten liittouma kiittää emerituspuheenjohtaja Tero Ala-Tuuhosta ja muita tehtävistään luopuneita aktiiveja erinomaisesta työstä kansallismielisen kentän eteen, vaikka katajaisen kansan syvistä riveistä nousseet luopiot yrittivätkin parhaansa mukaan meitä kampittaa.

Tiedote 11.9.2020

Tänään on julkisuuteen noussut kohu Perussuomalaisten jämsäläisen paikallispoliitikon Pekka Katajan murhayrityksen tutkinnan etenemisestä kahden henkilön vangitsemiseen. Toinen vangituista on Kansallismielisten liittouman puheenjohtaja Tero Ala-Tuuhonen.

Kansallismielisten liittouma toivoo, että asia selvitetään niin pian kuin mahdollista ja oikeat syylliset tulevat tuomituiksi.

Tero Ala-Tuuhosta vastaan on hyökätty tässä asiassa kuin syylliseksi todistettua, sellaista emme voi hyväksyä, vaan seisomme yhdistyksemme puheenjohtajan rinnalla uskoen syyttömyyteen kunnes toisin todistetaan.

Jokaisella julkisuudessa esitetyllä valheella tulee olemaan hintansa, jokainen väärä syytös ja tuomitseminen tullaan lunastamaan totuudella.

Kansallismielisten liittouma

Verovaroin toimiva Imetyksen tuki ry kannustaa miehiä imettämään

Verovaroin toimiva Imetyksen tuki ry on perustettu tarjoamaan vertaistukea imettäville äideille ja edistämään imetysmyönteisyyttä yhteiskunnassa. Yhdistys tekee tiiviisti yhteistyötä neuvoloiden, synnytyssairaaloiden ja muiden imetykseen liittyvien terveydenhuollon toimijoiden kanssa.

Yhdistyksen verkkosivuilta löytyvässä sateenkaarioppaassa kerrotaan, että myös transsukupuolisten imetyksen edistäminen on heille sydämen asia. Käytännössä imetys tapahtuu hormonilääkityksen avulla, jolla käynnistetään maidoneritys. Vauvan toimiessa luontaisien vaistojensa varassa hän kuitenkin saattaa kieltäytyä imemästä miehen rintaa. Ratkaisuksi Imetyksen tuki ry tarjoaa vauvan nälässä pitämistä, kunnes hänen on pakko toimia luonnonvastaisesti ja aloittaa miehen rinnan imeminen.

Pidämme yhdistyksen toimintaa tältä osin erittäin moraalittomana. Vauva toimii ensimmäiset elinkuukautensa täysin luontaisten vaistojen varassa, ennen kuin hän oppii sisäistämään ihmisen kehittämiä toimintamalleja. Yhdistykseltä on erittäin moraalitonta lähteä vaarantamaan vauvojen terveyttä tukemalla jo ennestään mielenterveysongelmaisten transvanhempien pyrkimyksiä muokata luonnonlakeja.

Lisätietoja: