Tiedote 11.9.2020

Tänään on julkisuuteen noussut kohu Perussuomalaisten jämsäläisen paikallispoliitikon Pekka Katajan murhayrityksen tutkinnan etenemisestä kahden henkilön vangitsemiseen. Toinen vangituista on Kansallismielisten liittouman puheenjohtaja Tero Ala-Tuuhonen.

Kansallismielisten liittouma toivoo, että asia selvitetään niin pian kuin mahdollista ja oikeat syylliset tulevat tuomituiksi.

Tero Ala-Tuuhosta vastaan on hyökätty tässä asiassa kuin syylliseksi todistettua, sellaista emme voi hyväksyä, vaan seisomme yhdistyksemme puheenjohtajan rinnalla uskoen syyttömyyteen kunnes toisin todistetaan.

Jokaisella julkisuudessa esitetyllä valheella tulee olemaan hintansa, jokainen väärä syytös ja tuomitseminen tullaan lunastamaan totuudella.

Kansallismielisten liittouma

2 Replies to “Tiedote 11.9.2020”

1. Pettymys on suuri – olisi ollut poliittiselle voimankäytölle parempiakin kohteita. Esim. monella poliisilla voisi kuvitella virka-aseen koteloa lähellä kutittavan aina kun Ohilaukauksen nimi mainitaan. Toivotaan Teron olevan syytön mutta olihan tämä jo shokki Teemunkin (Torssonen) osalta. Perkele fokus pitää säätää paremmin jotta toimintaa voi hyväksyä. Me olemme vastavoima joten ollaan järkeviä ja kohdennettuja, pliis.