Terhi Kiemunki Kansallismielisten liittouman puheenjohtajaksi

25.10.2020

Terhi Kiemunki valittiin yksimielisesti Kansallismielisten liittouma ry:n puheenjohtajaksi 23.10.2020 pidetyssä vuosikokouksessa. Yhdistyksen kokouksen päätöksen mukaisesti puheenjohtaja ja muu hallitus aloittaa toimintansa välittömästi.

Kansallismielisten liittouman johdossa jatkaa edelleen ryhmä, jonka toiminta perustuu vahvaan luottamukseen ja hyvään yhteishenkeen. Alkaneella kaudella tulemme järjestämään vähintään perinteiset ja hyvämaineiset tapahtumat, kuten 188-kukkavirta -kulkue ja vuotuinen leiri. Työskentelemme lisäksi määrätietoisesti Tero Ala-Tuuhosen kunnian palauttamiseksi ja häntä kohtaan törkeästi toimineiden medioiden ja henkilöiden tuomituksi saamiseksi, sanoo tuore puheenjohtaja Terhi Kiemunki.

Kansallismielisten liittouma kiittää emerituspuheenjohtaja Tero Ala-Tuuhosta ja muita tehtävistään luopuneita aktiiveja erinomaisesta työstä kansallismielisen kentän eteen, vaikka katajaisen kansan syvistä riveistä nousseet luopiot yrittivätkin parhaansa mukaan meitä kampittaa.