Kannatustuotteet

Kannatustuotteista saadut tuotot käytetään Kansallismielisten liittouma ry:n toiminnan tukemiseen. Tilojen vuokrat, materiaalit, laitteet, tapahtumien järjestäminen, järjestyksenvalvonta sekä muut kansallismielisen toiminnan aiheuttamat kulut ovat kohtuullisen suuret eivätkä jäsenmaksut yksin riitä niitä  kattamaan. Mitä enemmän meillä on varallisuutta käytettävissä, sitä enemmän pystymme järjestämään tapahtumia ja toimintaa sekä vaikuttamaan asioihin.

Jos et itse pysty osallistumaan kansallismieliseen toimintaan, niin voit kuitenkin tukea taloudellisesti niitä, ketkä käyttävät vapaa-aikaansa kansallismielisyysaatteen kohottamiseen sekä hyvinvointiyhteiskuntamme pelastamiseen tähtävään toimintaan.

Huomioithan, että Liittouman logolla varustetut vaatteet ovat vain yhdistyksen jäsenille.

Tuotteiden tilaus tapahtuu sähköpostitse osoitteeseen kansallismielistenliittouma@gmail.com. Ilmoita tilauksen yhteydessä haluamasi tuotteet, määrät sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero). Lähetämme vastauksena maksuohjeet ja postitamme tuotteet kun maksu näkyy tilillämme.