Operaatio Kotkanpesä

Kansallismielisten liittouma on aloittanut rahankeräyksen hankkiakseen yhdistykselle oman kiinteistön, jota vuokrattaisiin kaikille kansallismielisille yhdistyksille, joilla on vaikeuksia löytää tiloja toiminnalleen.

Suomenmielisten on yhä hankalampi löytää sopivia vuokratiloja tapahtumiinsa. Oman kiinteistön hankinnalla torjutaan nykyisin aktiivisesti harjoitettua kansallismielisten systemaattista syrjintää, joka näkyy esimerkiksi vuokratilojen omistajien maalittamisena, joka heikentää omistajan halua vuokrata tilojaan kansallismielisille.

Hankittava kiinteistö on entisen koulun tai kylätalon tyyppinen mahdollisesti kunnostusta kaipaava rakennus, joka sijaitsee maantieteellisesti keskeisellä paikalla maaseudulla. Hankkeessa on mukana motivoituneita osaajia eri aloilta, mutta remonttitalkoissa, ja ennen sitä kampanjoinnissa riittää tekemistä uusillekin asiasta innostuville.

Kiinteistön ylläpitokustannuksien kattamiseksi tiloja vuokrataan muille kansallismielisille yhdistyksille ja yhteisöille käytettäväksi yleishyödylliseen toimintaan.

Keräys on käynnistynyt yli odotusten ja onnistumisesta innostuneena työryhmä on kehittelemässä mm. kannatustuotteita ja keräyslippaita, joita tullaan näkemään tapahtumissa ja kaduilla. Lisäksi muut kansallismieliset yhdistykset, mediat ja muut toimijat ovat lähteneet mukavasti tukemaan keräystä eri tavoin. Suuri kiitos heille!

Mikäli keräys epäonnistuu ja kiinteistö jää hankkimatta, tulemme antamaan kaikki kerätyt varat takaisin lahjoittajille ja mahdollisen ylijäämän tulemme käyttämään kansallismielisen toiminnan tukemiseen.

Maksutiedot keräykseen osallistumiseksi:

Tilinumero: FI13 4500 0010 1552 70

Saaja: Kansallismielisten liittouma ry

Viesti: Yhteystiedot, mikäli lahjoitus on yli 20e ja haluat kiitoksen postissa.

Yli 20e lahjoituksesta annamme pinssin tai avaimenperän kiitokseksi.

Lupanumero: RA/2021/1043