KANSALLISMIELISTEN TALVILEIRI

On OK olla ylpeä suomalaisuudesta, on OK olla kansallismielinen. Kansallisen yhtenäisyyden tunne, rakkaus omaan maahan ja kansaan, on hieno ja positiivinen asia. Vahva, yhtenäinen ja itseensä uskova kansakunta selviää kaikista kohtaamistaan haasteista.

Tervetuloa mukaan kansallismieliselle leirille 21.-23.1.2021. Luvassa on monipuolista ohjelmaa mielenkiintoisista luennoista hengästyttäviin kilpalajeihin joissa haastetaan älyä, tarkkuutta ja joukkovoimaa. Tarjolla on tietenkin myös rentoa yhdessäoloa, saunomista ja erähenkistä ruokaa.

Leiri alkaa perjantaina 21.1. klo 18 alkaen saapumisen ja majoittumisen merkeissä, pientä iltapalaa on tarjolla. Varsinainen ohjelma on lauantaina 22.1. Lähtöpäivänä sunnuntaina 23.1. tarjotaan runsas aamiainen.

Majoitustilaa on sisätiloissa useamman hengen huoneissa rajoitetusti, ja se täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Tarvitset mukaan omat liinavaatteet. Vuoteiden tultua täyteen, on lattialla runsaasti tilaa omille patjoille, tällöin tarvitset myös oman peiton tai makuupussin ja tyynyn. Voit tulla myös oman asuntoauton tai -vaunun kanssa, tilaa on runsaasti.

Tarkempi ohjelma, tietoa käytännön asioista ja saapumisohjeet lähetetään sähköpostitse 9.1. mennessä ilmoittautuneille. Tapahtumapaikalle ei pääse julkisilla liikennevälineillä, autottomille järjestellään tarvittaessa kuljetuksia julkisten liikennevälineiden ääreltä.

Ilmoittaudu maksamalla osallistusmaksu 45 € (sis. runsaat ateriat) tilille FI35 4500 0010 1552 62 ja liittämällä maksutapahtuman kopio sähköpostiin Liittouma@protonmail.com, jossa ilmoitat lisäksi nimesi, puhelinnumerosi ja mahdolliset ruoka-allergiat. Ilmoita myös tarvitsetko majoituksen vai otatko oman asuntoauton tai -vaunun.

Kansallismielisten liittouma osallistuu itsenäisyyspäivän marssille Helsingissä

Kansallismielisten liittouma osallistuu itsenäisyyspäivänä 6.12 järjestettävään kulkueeseen Helsingissä. Suomi herää -nimellä kulkeva tapahtuma järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa ja se kokoaa erilaisia kansallismielisiä toimijoita marssimaan yhdessä poliittisen uudelleenitsenäistymisen ja kulttuurillisen uudelleenheräämisen puolesta.

Lisätietoja Liittouman osallistumisesta tapahtumaan ja käytännön ohjeita meidän telegram-kanavilta!

Ohessa suora lainaus tapahtuman kotisivuilta:

Itsenäisyyspäivänä 6.12.2020 isänmaalliset suomalaiset tulevat marssimaan poliittisen uudelleenitsenäistymisen ja kulttuurillisen uudelleenheräämisen puolesta. Suomalainen kulttuuri on taistellut läpi historian olemassaolonsa puolesta. Kulttuurimme kohtaa juuri nyt vahvemman vihollisen kuin koskaan aiemmin: juurettoman ja kansainvälisen materialismin aatteen, joka tekee kokonaisista kansakunnista tasapaksua kuluttajamassaa.

Juureton ja rahakeskeinen maailmankulttuuri lyö kättä suurten puolueiden edistämän väestönvaihtopolitiikan kanssa. Samalla kun markkinat ja viihdeteollisuus korvaavat suomalaiset perinteet amerikkalaisella rihkamakulttuurilla, syntyperäiset suomalaiset korvataan ei-eurooppalaisilla maahanmuuttajilla. Suomen väestönkasvu on jo vuosien ajan perustunut kokonaan maahanmuuttoon.

Suomi Herää -kulkue on isänmaallisten kansalaisten vastaisku globaalille rappiolle. Emme ole maailmankansalaisia tai harmaita ”ihmiskunnan” edustajia – olemme suomalaisia. Suomalaisuus ei ole sopimus eikä passimerkintä. Sen sijaan suomalaisuus on vuosituhansien saatossa ainutlaatuisessa ympäristössä jalostunut veren, kielen, luonnonmaiseman ja kulttuurin liitto.

Ilman suomalaista perintöämme kansamme suhde olemassaolon perustaviin kysymyksiin olisi pinnallinen, kyyninen ja hyväksikäyttöön perustuva. Suuryhtiöt, media, yliopistot ja muut kansamme mieltä muokkaavat instituutiot kasvattavatkin nykysuomalaisista laskelmoivia hyväksikäyttäjiä, joille omaisuuden häikäilemätön haaliminen ja narsististen viettien tyydyttäminen ovat ainoat ”menestyksen” merkkipaalut elämässä. Suomi Herää tahtoo tälle lopun.

Globalisaation vuoksi Suomi on nyt historiansa risteyskohdassa. Tahdommeko, että tulevat sukupolvet ovat ulkomaalaisten suuryhtiöiden palkkaorjia, joiden elämän perustavin arvo on voitonmaksimointi? Vai tahdommeko irtaantua ylikansallisesta materialismista ja herättää isiemme perinnön jälleen henkiin? Suomi Herää -yhteisön valinta on luonnollisesti jälkimmäinen. Tahdomme, että Suomi on suomalaisten maa, jossa jokainen kansalainen muodostaa jo nuorena elävän siteen esi-isiinsä, kansanviisauteen ja suomalaiseen luontoon.

Symboliksemme olemme valinneet kalevalaisen Runonlaulajan kädet -merkin. Suomalaisuuden kulta-aikoina runonlaulajat välittivät heimoviisautta suomalaisille näiden säätyyn ja varallisuuteen katsomatta valaen kaikkiin elävää kansallishenkeä. Symbolivalintamme ei kuitenkaan merkitse sitä, että tahtoisimme palata menneisyyteen. Suomalaisuus ei näet kuulu tiettyyn ajanjaksoon vaan se on ajatonta. Tahdommekin luoda uuden tulevaisuuden, jossa kansallishenki ei ole museotavaraa vaan jokaisen kansallinen luonnollinen tapa elää ja toimia.

Toivotamme Sinut lämpimästi tervetulleeksi Suomi Herää -kulkueeseen Helsinkiin itsenäisyyspäivänä 6.12. Tulemme päivittämään sivuille lisää käytännön tietoa tapahtumasta lähitulevaisuudessa.