Loading Events

• This event has passed.

Kansallismielisten syysleiri

23rd October 2020 @ 12:00 pm 25th October 2020 @ 12:00 pm

Kansallisen yhtenäisyyden tunne, rakkaus omaan maahan ja kansaan, on hieno ja positiivinen asia. Vahva, yhtenäinen ja itseensä uskova kansakunta selviää kohtaamistaan haasteista. Elämme aikaa, jolloin kansallismielisyyden vastustajat ovat yhä röyhkeämpiä ja heillä on yhä enemmän valtaa. Heidän tavoitteenaan on kulttuurimme, perinteemme ja lopulta kansakuntamme tuhoaminen. Me emme anna sen tapahtua. Me uskomme rohkeaan ja vahvaan kansaan, joka taistelee väsymättä aidon kansakuntansa ja kotimaansa puolesta. Me tarvitsemme toisiamme, me tarvitsemme sinua.

Tervetuloa mukaan jo perinteiselle kansallismieliselle leirille 24.-25.10.2020. Luvassa on monipuolista ohjelmaa mielenkiintoisista luennoista hengästyttäviin kilpalajeihin joissa haastetaan älyä, tarkkuutta ja joukkovoimaa. Tarjolla on tietenkin myös rentoa yhdessäoloa, saunomista ja erähenkistä ruokaa sekä mahdollisesti elävää musiikkia.

Leirille voi saapua ja majoittua jo perjantaina 23.10. klo 17 jälkeen. Perjantaina ei tarjota aterioita, mutta omia eväitä on mahdollisuus lämmittää. Varsinainen ohjelma on lauantaina 24.10. Lähtöpäivänä sunnuntaina 25.10. tarjotaan runsas aamiainen, jonka jälkeen paikka on oltava tyhjä klo 12 mennessä.

Majoitustilaa on sisätiloissa useamman hengen huoneissa rajoitetusti, ja se täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Tarvitset mukaan omat liinavaatteet tai makuupussin. Kun sänkypaikat on varattu, on lattialla vielä tilaa. Lattiapetiä varten on tuotava oma patja, tyyny ja kaikki liinavaatteet mitä tarvitset. Voit tietenkin tulla paikalle myös oman teltan, asuntoauton tai -vaunun kanssa, tilaa on runsaasti.

Tarkempi ohjelma, tietoa käytännön asioista ja saapumisohjeet lähetetään sähköpostitse 30.9. mennessä ilmoittautuneille. Tapahtumapaikka on Pirkanmaalla, perille asti ei pääse julkisilla liikennevälineillä.Ilmoittaudu maksamalla osallistumismaksu tilille: FI73 1045 3501 0349 37 Saajaksi Kansallismielisten liittouma ry aikuiset 35 €, alle 16 v. 15 € (hinta sisältää 2 x aamiainen + iltapala + kahvit + ateria eli siis la+su ruokailut) ja liittämällä maksutapahtuman kopio sähköpostiin syysleiri2020.info@gmail.com, jossa ilmoitat lisäksi nimesi, puhelinnumerosi ja mahdolliset ruoka-allergiat. Ilmoita myös tarvitsetko majoituksen vai otatko oman teltan, asuntoauton tai -vaunun.

Kysyttävää? pistä sähköpostia: syysleiri2020.info@gmail.com