Etusivu

Kansallismielisten liittouma on kansallismielisten ja isänmaallisten henkilöiden yhteistyöjärjestö, joka ei lähtökohtaisesti ota kantaa jäsentensä KL:n ulkopuolisiin aktiviteetteihin tai mielipiteisiin. KL:n tavoite on nostaa Suomen kansan ja suomalaisen elämäntavan arvostusta. Me emme väheksy tai syrji muita kansallisuuksia tai etnisyyksiä, mutta edellytämme että Suomessa eletään suomalaisten ehdoilla. Suomalaisuus ansaitsee puolustajan ja se on Kansallismielisten liittouma. 2019 keväällä toimintamme laajenee ja silloin tarjoamme kaikille kansallismielisille mahdollisuuden osallistua mukaan toimintaamme.

Tietoa meistä/ Mikä ihmeen liittouma?

Kansallismielisten liittouma on rekisteröity yhdistys, jonka tarkoitus on tarjota tavallisille suomalaisille politiikkaa kevyempi, ulkoparlamentaarinen tapa vaikuttaa kotimaansa asioihin sekä kannustaa suomalaisia positiivisessa hengessä kansallismielisyyteen yhteiskuntamme toimivuuden, yhteishengen, sisäisen luottamuksen, sisäisen turvallisuuden ja hyvinvointiyhteiskunnan säilyttämiseksi. Pyrimme luomaan laajan kansallismielisten ihmisten verkoston, joka tuo ihmisille uskoa tulevaan ja nostaa itsetuntoa sekä mielialaa. Suojelemme kansallista kulttuuria, luontoa ja suomalaista identiteettiä, sekä puolustamme kansallista itsemääräämisoikeutta ja kansallisomaisuutta.

Yhdistyksen hallitus

puheenjohtaja Tero Ala-Tuuhonen

varapuheenjohtaja Terhi Kiemunki

sihteeri Seikku Kaita

taloudenhoitaja Elisa Hiltunen

Muut hallituksen jäsenet Vesa Apo, Samppa Granlund, Jukka Ketonen, Kim Larni, Sami Luoma ja Mika Schwach.

Kansallismielisten liittouma on kansallismielisten ja isänmaallisten henkilöiden yhteistyöjärjestö, joka ei lähtökohtaisesti ota kantaa jäsentensä KL:n ulkopuolisiin aktiviteetteihin tai mielipiteisiin. Me emme väheksy tai syrji muita kansallisuuksia tai etnisyyksiä, mutta edellytämme että Suomessa eletään suomalaisten ehdoilla. Suomalaisuus ansaitsee puolustajan ja se on Kansallismielisten liittouma.

Liittouman toimintaa laajennetaan 20.2.2019 alkaen.

Liittouman on aika alkaa kasvamaan suuremmaksi ja tehokkaammaksi. Loppuvuodesta 2018 muodostimme liittoumasta rekisteröityneen yhdistyksen ja nyt kun kaikki on valmista, aloitimme jäsenien rekrytoinin järjestöömme.

Tavoitteenamme on muodostaa kansallismieliset ihmiset yhdistävä yhteisö ja sitäkautta hakea voimaa kansallismieliseen toimintaan ja luoda uskoa tulevaan ihmisille.

Tervetuloa mukaan toimintaan! Täytä sähköinen jäsenhakemus nyt heti.

Tero Ala-Tuuhonen – yhdistyksen puheenjohtaja

Kuinka haen jäseneksi

1. Lue yhdistyksen säännöt ja periaateohjelma.

2. Täytä oheinen jäsenhakemuskaavake. Valitse haetko kannatusjäseneksi vai yhdistyksen täysjäseneksi. Jos et tunne ketään yhdistyksestä, eli sinulle ei löydy tunnettua suosittelijaa, niin hae kannatusjäsenyyttä. Kannatusjäsenyys voidaan tarvittaessa myöhemmin päivittää täysjäsenyydeksi.

3. Lähetämme jäsenhakemuksessa ilmoittamaasi sähköpostiin yhdistyksemme pankkitilinumeron, jonne maksat jäsenmaksun. Jäsenmaksun suuruus on 20€ ja vähävaraiseksi itsensä kokevalle jäsenmaksu on 10€ Maksamattomia jäsenhakemuksia ei käsitellä.

Saajaksi merkitse Kansallismielisten liittouma ry. Kirjoita maksun viestikenttään hakijan nimi ja puhelinnumero (tietojen pitää täsmätä sähköisen jäsenhakemuksen kanssa)

4. Odota yhteydenottoa. Ilmoitamme sinulle antamaasi sähköpostiin hakemuksesi tuloksen ja annamme lisäohjeita. Jäsenhakemukset käsitellään noin kerran kuukaudessa. Tarvittaessa kysymme sinulta lisätietoja puhelimitse.

Jos sinua ei voida hyväksyä jäseneksi, maksua ei palauteta. Se on käsittelymaksu, joka käytetään yhdistyksen toimintaan.

Please enter your email, so we can follow up with you.

Puh 041 7180416

kansallismielistenliittouma@gmail.com