Olipa kerran valtuuston pikkujoulut Tampereella

Vihreä kansanedustajatyttönen joka tunnetaan jo melkein ammattipöyristyjänä, twiittasi viime perjantaina Tampereen kaupungin verovaroin kustannetusta vuosittaisesta pikkujoulujuhlasta. Koko valtakunnan media oli välittömästi mukana pöyristymässä, kuten myös muut läsnäolleet valtuutetut. Miksikö?

Iiris Suomelan twiitissä on totta vain ensimmäinen lause, joka menee näin: “Olen Tampereen valtuuston pikkujouluissa.” Miten twiitti jatkuu? “Niin on myös väkivallan tähden kielletyn…” (ei ole kielletty väkivallan takia vaan “hyvän tavan vastaisena”, mitä ikinä se tarkoittaakaan) “…Pohjoismaisen vastarintaliikkeen johtaja…” (sellaista järjestöä ei ole Suomessa olemassa) “…joka on täällä PS:n valtuutettujen seurana.” (ei ole vaan oli minun avecina). Pöytäseurueessa muut eivät häntä tunteneet ja pöydässä oli muitakin kuin PS:n valtuutettuja.

Seuraavaksi Iiris jakaa twitterissä kuvan, jossa olevilta henkilöiltä hän ei ole kysynyt lupaa sen julkaisemiseen. Sen on ensin jakanut uuskommunisti Dmitry Gurbanov joka ei (tietääkseni) ole ollut juhlissa, joten jonkun (jolla on ilmeisesti läheiset suhteet tähän uuskommunistiin) on täytynyt lähettää se hänelle. Tällaisen kuvan jakaminen kutsuvierastilaisuudesta on laitonta. Tiettävästi sen julkaisemisesta on tekeillä rikosilmoituksia.

Iiris jakaa vielä tämän jälkeen twiitin joka täyttää selkeästi rikoksen tunnusmerkit. Siinä hän väittää että Antti Niemi olisi lähettänyt joillekin valtuutetuille tappouhkauksia. Twiitistä ei selviä keiden hän väittää sellaisia saaneen tai onko joku väittänyt hänelle saaneensa Antilta sellaisia. Väite ei pidä paikkaansa. Tämä on törkeä vale, ja olen monen muun muassa kehottanut Anttia tekemään tästä rikosilmoituksen.

Tämä koko causti kertoo ihmisille millaista porukkaa tätä maata ja kaupunkia on johtamassa. Että oikein kaupunginhallituksessa on käyty vakava keskustelu siitä, että vallitsevan konseksuksen kanssa eri tavalla ajatteleva ihminen on tullut heidän tietämättään heidän reviirilleen. Jumalauta, he ovat tyhjentäneet rakkonsa ja suolensa merkitäkseen tämän kuplan olevan heidän omaa aluettaan joka on nyt saastutettu ja sama ihminen on pilannut heidän juhlansa ja ehkä koko elämänsä tulemalla väärien ajatustensa kanssa heidän juhliinsa!

Iiris satuilee Iltalehdelle, miten hän ja jotkut muut ovat tunteneet olonsa turvattomaksi. Miksi? Koska paikalla on ollut ihminen joka on itse rauhallisuus, hyväkäytöksinen ja asiallinen, eikä ole millään toisella tavalla käyttäytynyt juhlissakaan. Mutta joka ei hyväksy vallitsevaa maan tilannetta, valehtelevaa valtaeliittiä ja kansanpetturuutta ja uskaltaa sanoa sen ääneen. Media, poliitikot ja poliittinen poliisi puhuvat väkivaltaisesta äärioikeistosta eikä todellisuudessa pysty juurikaan nimeämään sellaisia väkivaltarikoksia. Niitä ei ole myöskään Antti Niemen historiassa. Ei ainuttakaan väkivaltarikosta eikä mitään muutakaan rikosta.

Samaan aikaan Iiris tovereineen halajaa maahamme Isis-sotilaita ja terroristeja vedoten ihmisoikeuksiin ja kansainvälisiin sopimuksiin. Samaan aikaan vallassa oleva punavihreä eliitti jättää suomalaiset ihmiset vauvasta vanhuksiin oman onnensa nojaan säästämällä heidän hyvinvoinnistaan ilmastohuijauksen ja monikulttuurisen Suomen nimissä. Minä sanon että hyi helvetti sentään.

Minun potkimistani voitte jatkaa niin kauan kuin haluatte, sillä ei ole enää mitään vaikutusta. Olen valmis seisomaan todellisten syrjittyjen ja solvattujen rinnalla ja puolustamaan heidän ihmisoikeuksiaan niin kauan kuin henki pihisee. Erottamalla, kieltämällä ja tuomitsemalla ette tule saamaan haluamaanne.

Terhi Kiemunki