Verovaroin toimiva Imetyksen tuki ry kannustaa miehiä imettämään

Verovaroin toimiva Imetyksen tuki ry on perustettu tarjoamaan vertaistukea imettäville äideille ja edistämään imetysmyönteisyyttä yhteiskunnassa. Yhdistys tekee tiiviisti yhteistyötä neuvoloiden, synnytyssairaaloiden ja muiden imetykseen liittyvien terveydenhuollon toimijoiden kanssa.

Yhdistyksen verkkosivuilta löytyvässä sateenkaarioppaassa kerrotaan, että myös transsukupuolisten imetyksen edistäminen on heille sydämen asia. Käytännössä imetys tapahtuu hormonilääkityksen avulla, jolla käynnistetään maidoneritys. Vauvan toimiessa luontaisien vaistojensa varassa hän kuitenkin saattaa kieltäytyä imemästä miehen rintaa. Ratkaisuksi Imetyksen tuki ry tarjoaa vauvan nälässä pitämistä, kunnes hänen on pakko toimia luonnonvastaisesti ja aloittaa miehen rinnan imeminen.

Pidämme yhdistyksen toimintaa tältä osin erittäin moraalittomana. Vauva toimii ensimmäiset elinkuukautensa täysin luontaisten vaistojen varassa, ennen kuin hän oppii sisäistämään ihmisen kehittämiä toimintamalleja. Yhdistykseltä on erittäin moraalitonta lähteä vaarantamaan vauvojen terveyttä tukemalla jo ennestään mielenterveysongelmaisten transvanhempien pyrkimyksiä muokata luonnonlakeja.

Lisätietoja:

4 Replies to “Verovaroin toimiva Imetyksen tuki ry kannustaa miehiä imettämään”

1. Koska tai milloin voi laitattaa perseen itselle leukaan? Tai kyrvän takaraivoon?
    Mistä nämä elukat sikiää? Sieltä kieroutuneista kodeista missä on kaikki ihan ookoo. Salakuljettaja Pekan ja Hutikuti hallituksen siunauksella törsätään verovaroja älyyttömyyksiin. Tämäkin imetys yhdistys saisi pärjätä ihan omillaan jos toimia haluaa. Kohta vaaditaan saatanalle temppeli nuuksioon ja sille omat pyhät. Raamatun kymmenen käskyä mihin Suomen laki perustuu, joutaa romukoppaan…. tarkoitan kierrätettäväksi moraalittomien suttupaperina.

2. Ollaanko täällä tultu ihan hulluiksi? Vaikka vauva jyystäisi isän rintaa tunti tolkulla, niin tuskin rintaan kasvaisi maitotiehyitä.