Tietoa meistä/ Mikä ihmeen liittouma?

Kansallismielisten liittouma on rekisteröity yhdistys, jonka tarkoitus on tarjota tavallisille suomalaisille politiikkaa kevyempi, ulkoparlamentaarinen tapa vaikuttaa kotimaansa asioihin sekä kannustaa suomalaisia positiivisessa hengessä kansallismielisyyteen yhteiskuntamme toimivuuden, yhteishengen, sisäisen luottamuksen, sisäisen turvallisuuden ja hyvinvointiyhteiskunnan säilyttämiseksi. Pyrimme luomaan laajan kansallismielisten ihmisten verkoston, joka tuo ihmisille uskoa tulevaan ja nostaa itsetuntoa sekä mielialaa. Suojelemme kansallista kulttuuria, luontoa ja suomalaista identiteettiä, sekä puolustamme kansallista itsemääräämisoikeutta ja kansallisomaisuutta.

Yhdistyksen hallitus

puheenjohtaja Tero Ala-Tuuhonen

varapuheenjohtaja Terhi Kiemunki

sihteeri Seikku Kaita

taloudenhoitaja Elisa Hiltunen

Muut hallituksen jäsenet Vesa Apo, Samppa Granlund, Jukka Ketonen, Kim Larni, Sami Luoma ja Mika Schwach.

Kansallismielisten liittouma on kansallismielisten ja isänmaallisten henkilöiden yhteistyöjärjestö, joka ei lähtökohtaisesti ota kantaa jäsentensä KL:n ulkopuolisiin aktiviteetteihin tai mielipiteisiin. Me emme väheksy tai syrji muita kansallisuuksia tai etnisyyksiä, mutta edellytämme että Suomessa eletään suomalaisten ehdoilla. Suomalaisuus ansaitsee puolustajan ja se on Kansallismielisten liittouma.