Kannatustuotteet

Kannatustuotteista saadut tuotot käytetään Kansallismielisten liittouma ry:n toiminnan tukemiseen. Tilojen vuokrat, materiaalit, laitteet, tapahtumien järjestäminen, järjestyksenvalvonta sekä muut kansallismielisen toiminnan aiheuttamat kulut ovat kohtuullisen suuret eivätkä jäsenmaksut yksin riitä niitä  kattamaan. Mitä enemmän meillä on varallisuutta käytettävissä, sitä enemmän pystymme järjestämään tapahtumia ja toimintaa sekä vaikuttamaan asioihin.

Jos et itse pysty osallistumaan kansallismieliseen toimintaan, niin voit kuitenkin tukea taloudellisesti niitä, ketkä käyttävät vapaa-aikaansa kansallismielisyysaatteen kohottamiseen sekä hyvinvointiyhteiskuntamme pelastamiseen tähtävään toimintaan.

Tilaa tuotteet sähköpostilla: Mainitset tuoteet, määrät sekä nimesi ja toimitusosoite. Saat paluupostissa maksuohjeet. Toimitamme tuotteet kirjekuoressa suoraan kotiisi, kun maksusuoritus näkyy tilillä.  Sähköposti: kansallismielistenliittouma@gmail.com